lördag 3 november 2012

Tänka sig!

Paketutdelningen fungerar även på lördagar! Jag som trodde att posten bara körde ut paket under vardagarna... Så dröm om min förvåning och glädje när det ringde på hos oss och utanför grinden stod en (rätt sur) gubbe i franska postens mundering och bad mig signera ett papper och så fick jag min kartong. En kartong full med Garn! Kan inte bli mycket bättre än så.

Där var Alpaca-garn som skall bli till en kofta till Modern i julklapp,

och en hel massa Karisma som skall bli till en tröja till mig,

ett mjukt nystan Kid-Silk som skall bli en cowl till Dottern (fast hon är lite kinkig med vad hon bär för kläder så det återstår att se),

Och en massa Delight och Fabel så jag kan göra färdigt min pläd.

Den närmaste stick- och virktiden är räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar