söndag 28 april 2013

Garn är nervlugnande

Det lär bli en hel del väntrumssittande nästa vecka så jag var "tvungen" att påbörja något nytt litet projekt. Alla mina wips är i långt framskridet stadium, dvs de är för stora och bylsiga att ta med.
Så därav mitt nya projekt, en virkad handduk i 100 % bomull, i ett enkelt mönster. En bok är det inte att tänka på när medan Maken är inne för undersökning, den lär jag inte kunna koncentrera mig på. Sudoku försökte jag mig på senast utan någon större framgång, men garn har ju en så lugnande inverkan så det borde bli bra. Blir det fel är det ju enkelt att repa upp virkat.

Det finns oändligt mycket på min "att göra-lista" men idag är det fortfarande vått&grått så någon lust har inte infunnit sig. Soffläge helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar