fredag 23 mars 2012

Ufo-högen


Tog tag i Samvetet och gjorde en Ufo inventering. Där finns min Daffodil-kofta som jag desperat söker knappar till. (Ibland undrar jag om det inte är bättre, eller iallafall lättare, att köpa knappar först och sen sticka en kofta som matchar dom.) Sen finns där en cowl som onekligen inte känns så aktuell längre så här på andra sidan vårdagjämningen, och en svart Watercress Leaves-wrap som jag nästan hade glömt bort. Vidare så finns där min Miss Honeychurch som får ligga till sig tills min armbåge gör lite mindre ont. Och så min camel färgade F&F-sjal och Mors 9 to 5 capelet som är de jag för närvarande alternera mellan. Och så ett "korgfodral" i någon bomulls-akryl blandning jag hade liggande, samt Evighetsprojektet African Flower-pläden.
Och så finns där ytterligare 2-3 ufon som för en så väldigt tynande tillvaro på froggningens gräns att de inte ens fick komma med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar