onsdag 11 april 2012

Vart tog du vägen?

Min stick-mojo lyser med sin frånvaro. Efter att något har blivit färdigt så brukar ju Startitis sätta in omedelbart, oftast t.o.m innan avmaskningen är klar, men inte. Ingenting inspirerar, har inte ens lust att leta på Ravelry efter något nytt och kul. Vi skall ju inte ens prata om gamla Ufon. Ingenting hoppar fram och ropar "Jag, jag! Sticka mig!"

Jag fortsätter lite oinspirerat på min sommarkofta, några varv här och några där. Har ännu inte lyckats lära mig vilken intagning, k2tog eller ssk, efter eller för yo på vilket varv, rätsidan eller avigan.
Det är lite irriterande det här, hoppas det går över snart. Det är faktiskt bättre att ha många nya saker som trängs i att-göra kön, även om det skapar trafikkaos i hjärnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar